Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 21. júla 2016

Tattoo choker


Ahojte ! 

Môžem s istotou tvrdiť, že tento semester bol v škole zo všetkých úplne najťažší. Keď som úspešne zložila skúšku z organickej a anorganickej chémie, myslela som,že to je to najhoršie, čo ma na tej škole čakalo. Tak prišla skúška z biochémie a veruže to bola tiež riadna makačka, 2-3 týždne učenia si na to dával každý z triedy. Veru, nebolo to med lízať. A tak nastal semester, kedy trebalo zoštátnicovať zo 7 predmetov, úspešne zvládnuť obhajobu a psychicky sa nezrútiť :D A viete čo? Ako ťažký bol semester, tak úžasné sú prázdniny  ! :) Dni ako včera by som si vedela predstaviť hoc aj každý deň :D Dobre, tak min. aspoň 1krát do týždňa :D  Ráno som si vstala, dala sa dokopy, išla si zabehať na pole moje klasické 18minútovky, kde ma aj pekne opálilo :D ( čítaj – opálilo podľa športovej podprsenky, shit :D ). Potom som si išla pocvičiť ramená,biceps, triceps do posilky vzdialenej od už spomínaného poľa niečo cez 70 km :D Nie, neišla som tam kvôli posilke, ale kvôli môjmu milému, s ktorým som bola objednaná na masáž chrbta a šije. Keďže obidvaja cvičíme, bolo to viac ako potrebné. Význam masáží je často podceňovaný, preto ak môžete, choďte do toho ! :)
Vravíte si,čo ma po tomto - pre mňa dokonalom - dni mohlo ešte čakať ? SUSHI ! :) V Košiciach hneď pri auparku robia dokonalé Maiko sushi :) Tí, ktorí ho ešte nikdy nemali – nie, nechutí to ako surová ryba, nesmrdí to, nezdvíha z toho žalúdok.  Ja by som to prirovnala ku sladkej ryži :) Dobrý tip na zdravú večeru :)
Ak sa nabudúce budete chcieť rozmaznať tak ako ja, viete, kde máte ísť :)

Tak pekný slnečný deň vám praje
Vaša A. :) 

PS : O fotky sa postarala úžasná Emma, s ktorou bola radosť spolupracovať  :)  smiech a profesionálnosť, to je to, čo si ja na fotografoch vážim a čo u mňa rozhoduje, či sa dokážem cítiť príjemne alebo nie. S Emmou bola radosť fotiť a bolo to historicky 1krát, kedy ma fotilo ženské pokolenie a verím teda, že nie posledný :) 
a historicky 1krát, kedy bol pri fotení aj môj priateľ :D Čo vám poviem, mám rada zmeny :)











Foto : Emma Brilla
 Tenisky: Vans - Footshop, Sukňa: NY, Kabelka: F&F , Crop: Terranova, Kardigán: 2nd hand, Tattoo choker: Tally Weijl





BONUS: making of :P 

Žiadne komentáre: